MediCall
Medisch teleadvies en organisatie van diensten thuis
Voornaamste waarborgen
Onbeperkt medisch teleadvies. Na een ziekte of hospitalisatie zorgt een persoonlijke Care Manager voor het organiseren van noodzakelijke diensten thuis voor de hulpbehoevende persoon en voor de anderen die onder hetzelfde dak wonen.
Teleadvies:
- Onbeperkte toegang tot de dienst medisch teleadvies
- Een arts of verpleger tot uw beschikking aan wie u uw medische vragen of bezorgdheden kunt voorleggen
- Advies van ons medisch team over behandelingen en gezondheidsmaatregelen
- Tot 21 opeenvolgende dagen opvolging van uw klachten
Uw Care Manager zorgt onder andere voor:
- Medisch transport naar aanleiding van een ongeval of een ziekte
- Betalen van het transport van uw kinderen of kleinkinderen
- Bijstand aan huisdieren (hond of kat)
- Huishoudhulp
- Beheer en opvolging van uw medisch dossier
- Levering van maaltijden aan huis
- Levering van persoonlijke en alle noodzakelijke voorwerpen in het ziekenhuis
- Bezoek aan een gehospitaliseerde persoon
- Boodschappen aan huis laten leveren
- Levering van medicijnen aan huis
- Psychologische hulp
- Computerhulp
- Connecteren met klusjesdiensten en vaklui
Stel uw verzekering samen
Bijkomende dekkingen
Wachttijd van 30 dagen
Wachttijd van 5 dagen
Technische pannes aan het voertuig binnen de 5 dagen na de inwerkingtreding van het contract zijn niet gedekt.
Deze productfiche vat de voornaamste garanties samen en is niet contractueel. Voor de gedetailleerde prestaties verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.
Droomt u ervan op reis te gaan? Kies de verzekering die het best bij u past en vertrek met een gerust gemoed.